Till Jultomten

Snälla Tomten, jag har varit en relativt duktig gosse i år och försökt att vara snäll så ofta jag orkar.
Av någon outgrundlig anledning så har jag blivit intresserad av gamla exklusiva klockor och dessutom återupptäckt Tradera vilket leder till många timmars suktande efter klockor som ligger långt över min budget.


Det är där du kommer in, Tomten. Det är nämligen så att jag har hittat ett Jaeger-LeCoultre-ur som borde sitta på min vänstra handled. Uret är nämligen tillverkat speciellt för brittiska armén under WWII då det bär sigillet Crow's foot. Du vet säkert redan hur mycket jag gillar klassiska modeller av det mesta och har det dessutom en historia så är det ännu mer intressant. Sen är ju faktiskt armbandsuret så underbart stiligt att jag nästan trillar av stolen.


Om du, snälla Jultomten, ser till att vinna Tradera-auktionen åt mig så lovar jag att vara snäll mer än en dag i veckan nästa år. Tack på förhand.

/ D

Kommentarer
Postat av: Johannes B

Fy fan va snygg! Hysteriskt snygg!

2010-12-16 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0