Philippe Starck

Dessa lampor har funnits med i de flesta inredningsmagasin nu, men jag kände mig tvungen att lägga ut en bild här! Även om jag inte förespråkar vapen och våld tycker jag dessa kreationer är helt underbara. Det handlar om Beretta som sänglampa, AK-47 bordslampa och M16 Rifle golvlampa. Allihop i 18K guld. Priset då? Behöver jag kanske inte nämna, men är du sugen är det Philippe Starck för FLOS. Någon där ute som är bra på smide och kan göra en liknande till mig? Behöver inte vara i guld.
- Pang, pang!

/ F

Kommentarer
Postat av: charlin

sv; haha, inte lätt alla gånger! men släng iväg ett mail eller så bara med vad mer exakt ni vill ha gjort så kan jag kolla om det är nåt jag kan hjälpa till med :)

2010-12-19 @ 22:57:33
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0