Nyköpt

Tyvärr har jag inte kunnat ta mig ut på mellandagsrean, men som tur är har man internet och svärföräldrar. Första inköpet blev den blå sweatshirten från Uniforms For The Dedicated som jag tipsade om igår. Lite oversizad och kommer fungera perfekt för en lite mer avslappnad stil. Det andra jag införskaffat är ett par Levis 501, onewash som mina svärföräldrar så duktigt fixade åt mig när dom var iväg till storstan. Har aldrig riktigt fastnat för de näst intill otvättade, mörkare modellerna, men jag ville prova och jag vet att man kan få otroligt fina jeans om man bara sliter in dom ordentligt! Tänkte jag kunde lägga ut en bild i månaden för att visa hur det går. Jag och David ska snart ta oss en onsdags-öl och njuta av resten av kvällen! Det borde du också göra!
/ F

Kommentarer
Postat av: jos

vart har du köpt skinnpungen ? :)

2010-12-29 @ 19:23:47
URL: http://popolga.bloggplatsen.se
Postat av: Kalle

snyggt. UFTD är bra.. gillar deras koncept!

2011-01-02 @ 23:18:20
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0