Mina nyfunna samlarobjekt

Antikhandlar och loppisar är alltid kul att svänga förbi. Det har blivit till en vana att svänga in när man ser en antikt-skylt längs vägen. Senast jag var inne på ett ställe roffade jag åt mig tre gamla galgar och jag vet inte vad det är med just galgar, men jag älska dom. Ända sedan jag började använda galgen för att kunna dra åt skridskorna extra hårt i pojkhockeyn har jag gillat den (Fanns även en variant där du kunde lirka loss byxpinnen och använda som ärtrör). Nu har jag bestämt mig för att lägga till galgar till hobbysamlandet, så har du något tips eller vet var man ska kolla, tycker jag att du kan nämna det för mig! Tack.
För Byxor, men den duger till slipsar med.
En vanlig galge för kavajer. En krok på baksidan för fluga lr bälte?!
Byx/slips -galge

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0