Min vän "Veggodanne" och Mr. Fox

Idag har vi haft fredagsmys med barnen. Nu sover 50 % av kidsen och jag ska ta mig ett glas vin som kommer från "klacken" i Italien. Min vän Daniel är här med sin grabb och eftersom Daniel är vegetarian blir det rotfruktsgratäng med sallad. Har dansk röd korv i kylen som jag kan smyga i mig när ingen ser. Vi ska snart sätta på Wes Andersons - Fantastic Mr. Fox som jag har skyhöga förväntningar på då jag i stort sett älskar allt annat han har gjort! Kika in trailern nedan och ha en trevlig helg!

/ F

Kommentarer
Postat av: Enfinfar

Tack F, för en trevlig långweekenda i Sköttland. Vi bär med oss minnen som vi inte kan dölja och jag känner mig ganska stolt över detta. Sitter och slölyssnar på reklamen på tv:n och njuter av följande:

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till



Känns rätt och riktigt i dagens fyllda almanacka. Ha en god helg!

2010-12-03 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0