Lucka # 18

Det mer eller mindre ligger drivis på gatorna och våren känns kanske långt borta, men faktum är att den snart är här. Plåga dig igenom två eller tre riktigt värdelösa månader med slask och snö så får du snart se asfalten igen.
Och då kommer du tacka mig för det här tipset.


Jag har alltid varit svag för kläder som slits till perfektion och skinnjackor var länge det självklara valet när det kom till valet av vårjacka, men faktum är att jag blir bara gubbgrinigare och gubbtröttare och vad passar då bättre än en riktig gubbjacka från Barbour?



3195 riksdaler kan svida i julplånboken, men klassiska plagg är oftast en fin investering.
En oljerock blir vad man gör det till. Vårdar man den ömt så håller den i uppskattningsvis till solen slocknar. Men vårdar man den inte ömt så slits den sådär perfekt som i alla fall jag vill ha den.


Eller så dammsuger man E-bay eller Tradera efter en redan perfekt jacka som redan har varit i skogen och slitits på rätt sätt.


/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0