Generationsskifte

Jag har släktforskat lite grann (kikat igenom mormors gamla fotoalbum) och fann en gammal bild på min far i 32 års åldern. Fastnade direkt för glasögonen och jeansskjortan på bilden. Det här måste kollas upp tänkte jag och ringde upp min far. Jeansskjortan har jag nog precis slängt fick jag till svar. Nej! Varför!? Jaja, hur är det med glasögonen då? Dom fanns kvar, nerstoppade i en gammal skokartong längst in i garderoben. Yes, vilken lycka! Fick med mig bågarna hem och tog en bild framför spegeln. Du pappa - innan du slänger något nästa gång tar jag gärna en kik först!
Morfar (De där bågarna går inte heller av för hackor) och pappa 1994. Pappa 32 år
Hade ingen penna till hands, så det fick bli tandborsten. Fredrik 25 år

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0