EnFinKarls dag

Jag vet att den här bloggen handlar om kläder, inredning, kultur och mycket annat. Jag vet vad min kollega tycker om bloggar där man visar upp sina barn och ger småbarnstips osv. Jag förstör hela konceptet, men nu är det så att jag har två barn och ibland är det svårt att skippa dom helt när dom tar såpass stor plats i mitt liv (är mitt liv), så idag får ni stå ut med att kidzen kommer med i fokus. David, du får ringa och skälla på mig när du slutat jobba!

Dagen började iaf med att Edwin bjöd på plastpizza i soffan...
Edwin 3 år, Sigrid 8 Mån och Pappa, gammal nog att ha barn.
När Sigrid bestämt sig för att sova passade jag på att......
...fota mig själ i dagens mundering. Skönt med raggsockor, låt dig inspireras. Kanske har jag t.o.m inspirerat någon att skaffa barn!?

/ F

Kommentarer
Postat av: Karl

Ser mycket bra ut.

2010-12-27 @ 23:46:43
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

åh så söta bebisar :D

2010-12-29 @ 01:54:25
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0