Busbillig klassiker

Jag vet att Baracutajackor av Harringtonmodell enbart hittas på:


1. Gubbar. X. Skinheads 2. Britpopband på 90-talet.


Men en klassiker är alltid en klassiker och Baracutajackorna är av grym kvalitet och går aldrig ur modet. De är helt enkelt för tråkiga för det. Jag gillar dem och tänker köpa en. Om du själv är lite sugen på en Baracutajacka till en tjyvpris så bör du surfa in på Premium Brands-sektionenAsos.com och klicka hem ett stycke klädhistoria.


Jag tänker köpa den ultragubbiga khakifägade vaxade kreationen.
Skynda om du är intresserad av ett köp, jag misstänker att de kommer att gå åt rätt fort.
Och till min kompanjon Fredrik: Klart som korvspad att kidsen ska vara med på bloggen!
/ D

Kommentarer
Postat av: nicklas

nice blogg

2010-12-28 @ 18:50:17
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0