Yoggi Dröm Mjölkkola

När jag växte upp och gick i låg/mellan-stadiet kom det en yoghurt så god och fet att det var mer godis än nyttigheter. Delikatessyoghurt hette den och nu på senare år har jag inte sett den alls, men idag hände något! min goda flickvän hade köpt med sig två yoghurtpaket hem. Yoggi Dröm Mjölkkola var namnet och när första skeden åkte in i munnen fick jag en gudomlig munhålsorgasm med tillhörande minnen från en friluftsdag i skolan. Där sitter jag på ett litet berg när jag gick i 4:an och slevar i mig en delikatessyoghurt. Härliga minnen och härlig smak! Den får 5 fina karlar av 5 möjliga! Du borde alltså provsmaka.
Yoggi mjölkkola = mumma

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0